Etiketter

, , , , , ,

Ja redan eftermiddag. Jag har inte hunnit sätta mig förrän nu. Jag har varit hos J i Åhus och jag åkte hemåt redan vid 10, snabbt inom och handlade och sedan hem.
Idag är det kalas i Ellinge, min lilla Selma fyller hela 10 år idag, oj vad tiden går. Såklart fick hon paket och skinkmacka istället för tårta.

Paketöppningen gick snabbt.

20120415-150217.jpg

Jag blev bjuden på lunch hos mina föräldrar, skönt så slapp jag det besväret för det är inte så kul att laga mat till bara sig själv.
Efter maten tog jag födelsedagshunden och så gick vi en promenad på över 1 timme. Vädret är helt ok, lite sol, lite moln men hyfsat varmt. Nu sitter jag på terassen med en stor kaffe. Hoppas er söndag är fin den med. Kram / E

Vitsippor i Ellinges skog, vackert.

20120415-150726.jpg

