Etiketter

, , , , ,

Jag åkte från Åhus rätt tidigt idag, min älskling mår lite risigt denna helg, undrar vem som smittat honom, hmmm? Nej det behöver jag ju inte undra, det vore väl märkligt om han skulle klara sig undan bacillerna som jag dragit runt på i en hel månad.

Jag har iallafall landat i Ellinge och sitter med en kopp kaffe och gör lite ändringar i semesterbokningen, vi har bokat hotell på Rivieran denna sommar med. Vi har haft lite olika alternativ bokade och nu är vi nere på två hotell. Det är det som är så bra med Booking.com, du kan i princip boka alla hotell utan avgifter och du kan avboka fram till dagen innan du ska checka in, skitbra, så jag hade bokat fyra alternativ och sedan kan man i lugn och ro läsa recensioner, kika på bilder och jämföra, sedan är det bara att gå in och avboka de man väljer bort.

När detta nöjet är klart ska jag ta tag i städning och matinköp, gå en runda med Selma och ikväll blir vi i Åhus igen, J har grabbarna denna helg, det är beställt tacos och jag protesterar inte.

Ha en fin lördag, må bäst, kram / E

En försmak av Roquebrune Cap-Martin där det lutar åt en härlig vecka i sommar.

