Etiketter

, , , , , ,

Vad fort tiden går när man inte vill att den ska göra det. Helgen har varit bra, mycket mat, vila och kärlek. Jag har fått träffa alla jag håller kära, det är så härligt att bara sitta och titta på mina älskade barn när dom är här med sina små familjer, att ta in att åren gått och att dom har sina egna liv det är inte lätt alla gånger, men samtidigt är jag så tacksam att se hur bra det har gått för dom och att dom är lyckliga och har det bra.

 

Jag har ju fått ha J här med större delen av denna helg och saknaden efter honom när han åker hemåt är alltid jobbig, men jag vet att det snart är helg igen och att veckan brukar rulla på rätt snabbt när den väl startat. Denna veckan har jag ett tandläkarbesök, ett verkstadsbesök med bilen och lite annat smått och gott att fixa innan det är fredag. Jag hoppas på lite vårvärme och sol samt att jag kan komma igång efter hostan som möjligtvis  börjar ge sig, jag vågar knappt hoppas.

Ha en skön kväll!

