Etiketter

, , , , ,

Detta inlägg kommer att handla om den omstart jag ska göra på det personliga planet med kost, motion, hälsa och min viktresa som avstannat helt. Jag vet ju att jag kan gå ner, jag har ju tappat 10 kg och är supernöjd med det. Men det finns en fara i att vara nöjd, det gör att jag inte brukar allvar längre. Jag måste hitta tillbaka till flytet jag hade tidigare och mest av allt till varför jag vill gå ner, anledningen till att jag startade resan. Jag startade resan för att jag inte behandlade min kropp som jag borde, för att jag åt socker i stora mängder, för att jag inte motionerade vilket kroppen mår bra av och för att jag visste att kroppen tar stryk i det långa loppet av dålig kost, för lite vatten, för lite sömn, stress osv, jag är inte 20 längre och det finns inte så mycket tid till att förändra livsstilen. Det var anledningarna och jag tycker och känner fortfarande likadant, jag ska bara komma in i tänket igen, jag mådde ju så himla bra.

Jag kommer att starta om mitt program på VK och jag ska sätta mina veckomål här på bloggen som en påminnelse till mig själv om varför jag gör detta. Med detta sagt så är ni välkomna att följa min resa, hoppa på om ni vill göra en egen resa eller bara kika in och peppa mig att fortsätta när det går trögt. Ta hand om er, lev livet fullt ut och må bäst!

Kram / E

 

