Etiketter

, , , ,

Det blev en hektisk eftermiddag och kväll, jag slutade klockan 16, då mötte jag upp mina föräldrar på Jysk där jag skulle hämta mitt köksmöblemang. Lastade in allt i släpen och åkte hem och då fattades beslutet att när vi nu hade släp så kunde vi lika bra ta en vända upp till återvinningen med det gamla och lite skräp till, det blev två vändor innan allt var kastat. Sedan kom det ”roliga”, att skruva ihop bord och stolar vilket då inte var det lättaste men några timmar och svordomar senare står det nu klart i köket, bara lite ”piff” som saknas så blir det fint.

Nu slängde jag mig i soffan för att runda av kvällen med Desperate Housewives innan det är dags att sova, jag är fortfarande sliten, hostar ut och in på mina lungor så det blev en dos hostmedicin nu även om jag inte mår bra av den, jag blir illamående och skakig men jag orkar inte hosta mer.

Jag hoppas att er dag varit riktigt fin, jag längtar verkligen efter lite sol och vårvärme nu gör inte ni det? Här har det kommit några snöflingor idag, kallt som bara den är det.

Önskar godnatt, sov så gott! Kram / E

