Etiketter

, , ,

Jag funderar på hur jag vill att min vecka ska se ut och jag kommer fram till att jag vill att den ska handla om mig och mitt välbefinnande. Jag slarvar för mycket med vissa delar, inte alla, men just nu är jag nog lite sliten så jag ska försöka lägga lite mer energi på att ta hand om mig.

Målen denna vecka ska vara att sköta maten, inget skräp och inget småätande. Jag ska få i mig 2 liter vatten om dagen. Jag ska springa minst 3 gånger och ta några promenader. Eftersom jag känt av min rygg av någon anledning så ska jag stretcha och ta mig tid att ligga på spikmattan. Och sist men inte minst så ska jag se till att komma isäng senast 22,30 så att jag får 8 timmars sömn. Det låter väl inte omöjligt? Mycket av det gör jag redan men hittar ofta ursäkter till varför både det ena och andra inte blir av.

Det är mycket på jobb just nu och jag ser fram emot att få lite långledigt till helgen, då blir det både egentid då J är iväg på påskafton, tid att träffa våra familjer och givetvis tid att bara vara vi. Men först lite vardag innan helgen såklart.

Nu önskar jag er en skön avslutning på denna helgen och jag säger även godnatt.

20120401-213028.jpg

