Etiketter

, , , , ,

Godmorgon på er! Nu närmar sig helgen med stora steg, härligt. Det har varit en hektisk vecka och jag känner mig lite sliten, jag har lite envis hosta kvar och i morse vaknade jag med ont i halsen igen men det ignorerar jag nu, har inte tid och lust att vara sjuk.

Idag är det ett fullspäckat schema på jobb och när den är över så åker jag till Åhus och håller fredag. Ikväll börjar ju Let´s Dance, och det vill jag inte missa.

 I helgen ska jag försöka bestämma mig hur jag ska göra med köksmöblerna jag beställt, det är problem med att få hem stolarna, de är restnoterade och bordet kommer på måndag, alternativen jag har är att åka till Malmö och hämta där eller om jag ändrar mig till svarta istället för vita kan jag få dem i veckan här i Eslöv, de svarta är dock lite dyrare, jag vet inte riktigt hur jag vill göra, svarta eller vita stolar till det vita bordet, vilket tycker ni är snyggast?

 Ha nu en fin inledning på er helg, var rädda om varandra, kram / E

