Etiketter

, , ,

Godmorgon vänner! Äntligen börjar helgen närma sig, det har varit en tuff vecka med kvarhängande förkylning och hosta vilket gör att jag inte är på topp, och mycket att få till på jobb men nästa vecka ska allt nog falla på plats igen. Inatt har jag sovit bra, ja så bra att det inte blev något bloggande i går kväll, jag somnade till och från i soffan så klockan 22 hasade jag mig upp i sängen och somnade gott.

Idag kommer J ner efter jobb och äntligen mår jag som en människa igen så att jag kan vara social, det var lite sisådär med det förra helgen, jag tror att han är tröttare idag faktiskt, han hade en dagstripp till Stockolm igår med  stora sonen som var på öppet hus på en tilltänkt skola där så han fick nog inte så många timmars sömn inatt.

Nu ska jag avsluta min frukost och sedan bär det av till jobb, ha nu en riktigt fin inledning på er helg och njut av den utlovade vårvärmen, här syns inte mycket av den, tyvärr men jag hoppas att den dyker upp. Kram / E

