Etiketter

, ,

Lång dag på jobb men nu är vår fina vårkampanj igång. Kika in på Lindex och titta på den fina kollektionen som Gwyneth Paltrow visar. Jag hade tänkt ta en lång promenad med Selma när jag kom hem men jag fastnade en stund hos föräldrarna så det blev inte så. Jag fick gjort en stor fläskpannkaka istället så nu har jag lunch till i morgon och lite till frysen och där blir nog en bit till J med, han älskar fläskpannkaka.

Just nu på tv är det Uppdrag Granskning som handlar om klädkedjan Zara. Vad är det för ett företag???? Hu vad dom behandlar sin peronal illa!!

I morgon är det redan torsdag, alltså snart helg och mys, hoppas nu på vårvärme, kanske dags att göra rent grillen? Och nu börjar jag bli sugen på att fixa i trädgården, men lugn, det går över, det är bara en stund nu på våren jag känner så 🙂

Nu är det tvn som är mitt sällskap tills sängen kallar.

