Etiketter

, , , ,

Godmorgon! Oj vad vi sov länge idag, jag har sovit bra inatt, bara uppe en gång och hostat. Det var så skönt att få somna intill J, det kändes som en evighets sedan.

Vi var ju på föreställningen ”Köp mjölk Skriv bok” igår. Den var jättebra, dom är ju helt galna både Johan Wester och Anders Jansson från Hipp Hipp. Vi beställde köpemat med oss hem efteråt för jag orkade inte så mycket mer, kände mig helrisig, huvudvärk, illamående och matt. Jag tror jag ska försöka klara mig utan hostmedicinen, när jag läser på Fass så är där en massa biverkningar bla dessa, det är ju starka saker med morfinliknande saker i.

Idag ska vi åka upp till Åhus och ha lite kalas för J:s yngsta son, jag får se om jag stannar över eller åker hem ikväll, det beror lite på hur jag mår.

Ha en riktig skön avslutning på helgen!

