Etiketter

, , , , ,

Det är väl lördag idag? Jag är helt förvirrad på dagarna då hela veckan sett likadan ut. Nu har jag snart legat sjuk i en hel vecka, jag är väl bättre men inte bra, jag hostar, är snuvig och så har jag ögoninflammation. Jag pratade med vårdcentralen igår igen, ögonen vill dom inte behandla i första taget utan jag ska bara skölja med ljummet vatten. Jag har tänkt att jag ska jobba på måndag om jag så bara ska sitta på kontoret och vara på lagret, orkar inte ligga här hemma längre nu. Min irritation börjar krypa under skinnet och det går ut över annat som jag inte vill. Sitter och ser alla som springer förbi här ute på sina rundor och jag bara längtar tills jag kan börja springa igen.

Idag kommer J ner och då ska vi gå på ”Köp mjölk, Skriv bok” i Lund. Jag hoppas att jag fixar att sitta där utan att få någon hostattack, avskyr att vara ute offentligt när jag närsomhelst behöver rusa ut för att hosta tills jag nästan spyr.

Jag önskar er en fin lördag, här i Ellinge är vädret inte direkt fint men det får duga. Var rädda om varandra, kram / E

