Etiketter

, , ,

Det är ordet som beskriver mig och hur jag mår just nu. Jag åkte på en dunderförkylning när vi var i Sälen och den bröt ut ordentligt nu i helgen, jag hostar så att lungorna vänder sig ut och in och det känns som om halsen är ett öppet sår.

J åkte iväg för att jobba i morse och nu blir han i Åhus resten av veckan, det är alltid tufft att skiljas åt efter att varit nära under en längre tid som vi varit denna veckan men så ser vår vardag ut just nu så det är bara att acceptera även om det är tråkigt ibland.

Jag fick alltså börja denna veckan med att stanna i sängen och försöker nu att kurera mig med vila och varmt te. Utanför mina smutsiga fönster ser det riktigt skönt ut, solen skiner och jag kan höra fågelkvitter genom den öppna terassdörren, det är vår i luften.

Önskar er en härlig start på veckan, var rädda om varandra. Kram / E

