Etiketter

, ,

Äntligen är det ledighet som gäller en vecka framåt, det behövs känns det som. Dagen har varit hektisk och stimmig men det gick bra på mötet. Det har dock inte blivit någon reda med maten så jag är helt slut i huvudet, bara ätit en shake och 3 knäckebröd idag, inte alls bra. Nu har jag kommit hem och ska bara varva ner innan jag fortsätter med packning och fixande här hemma. Det blir ett ryck nu och sedan en lugn kväll, tror att det blir så att jag stannar i Ellinge ikväll, J får klara sig utan mig men det klarar han nog, han ska ju stå ut med mig en hel vecka sedan och han behöver med packa lite.

Idag är det verkligen vårkänslor här i Skåne, perfekt att åka iväg nu och så är våren här på riktigt när vi kommer hem igen, det är vad jag gissar på. Jag kan se vitsippor lite här och där i trädgården redan. Mysigt, snart är det den bästa tiden på året, just när det börjar grönska och man bara vill vara ute. Synd att det går så fort bara, vill ju hinna njuta.

