Etiketter

, , ,

Den gråmulna dagen övergick i en rätt solig eftermiddag för att till kvällen mulna på lite igen. Jag jobbade till 16 idag, hem och bytade om till träningskläder och så ut på en löptur, 5 km blev det, jobbigt som attan, blåsigt och jag sprang halva rundan på grusväg vilket är tyngre nu när det är så vått, men det blev en bra runda som jag är nöjd med.

Min lille sjukling ligger här i soffan och sover så gott, jag tar av tratten när jag kan ha honom under uppsikt. Det är svårt att säga om det ser bättre ut idag, det är svullet och kladdigt än. Jag bara hoppas att han är bra till helgen när jag ska lämna ansvaret till L som ska bo här en vecka då.

Det är snart dags att hoppa i säng, en stund på spikmattan tror jag att det blir. I morgon är det lång dag på jobb och direkt efter det är det nagelfix hos Johanna.

Önskar er en god natt, sov så gott!

 

