Etiketter

, , , , , ,

Vi sov länge idag, ovanligt för att vara J han är oftast vaken före mig. Jag åkte iväg för att köpa lite god frukost, jag fick köra stor och fin bil, BMW X3, vem behöver köpa ny bil? Inte jag, jag får ju köra nya bilar varje vecka 🙂 Nu sitter vi kvar mätta i magen av en riktig söndagsfrulle med ägg, bullar, gott pålägg, shake och nu som avslutning en kopp te.

Gårdagen tillbringades här hemma, vi tog en runda till Malmö och fikade såklart, på hemvägen stannade vi till och köpte en bit varmrökt lax med romsås som vi mumsade i oss på kvällen. Och sedan …ja vad hände sedan? Vi undrar än hur det gick till när Ranelid gick direkt till Globen i melodifestivalen?? Det känns inte som om svenska folket tar detta på allvar och jag tycker synd om dom artisterna som faktiskt gör det. Besvikelsen i Mattias ansikte när det går upp för honom att han inte gick vidare utan att det var Ranelid som tog platsen var smärtsam. Mattias hade inte den bästa låten, inte alls, men han hade lagt ner sin själ i att skriva och framföra sin egen låt och bli bortpetad av ett skämt kan inte vara roligt.

Vi har inte bestämt vad som händer denna dagen än, vi tar det som det kommer. Ha en skön avslutning på helgen!

