Etiketter

, ,

Sitter och gäspar hela tiden men det känns lite tidigt att natta sig eller? Ska försöka hålla ut en stund till. Det har varit en bra dag på jobb tycker jag, ett möte direkt efter blev nog med rätt bra tror jag, bara några saker till som ska falla på plats så är det klart med den biten och jag kan stryka det från min göralista. Sedan håller jag på att kolla upp olika alternativ till mitt bredband, suck vilken djungel, orkar inte hålla på och ringa runt och kolla alla, det enda jag vet med säkerhet är att mitt fasta telefonabbonemang sägs upp nu, har inte använt det på flera år, bara betalt. Nyttigt att se över sådant ibland men ack så tråkigt.

Kikar med ett halvt öga på tvn och familjen Annorlunda, blir trött bara av att se det på tv, undrar bara en sak….Varför????

Snart sändags då, önskar er en godnatt! Sov så gott!

