Etiketter

, , , , ,

Idag slutade jag 16 och när jag kom hem så tog jag en promenad med Selma, vi gick nog ut vid 16,45 och det var faktiskt ljust ute, härligt att man kan se lite skillnad nu även om det skymmer rätt fort. Dagsljuset gör att man blir så mycket piggare.

Jag borde städa eller göra något annat nyttigt men nu fastnade jag här och med tvn på, det är slalom så jag lär väl bli i soffläge. Tänk vad svårt det är att komma igång när man väl satt sig. Det får bli en kopp te och ett knäcke tror jag.

Idag är det ingen vanlig tisdag, för idag är det 1 år sedan jag blev mormor till världens sötaste lille kille, var har det året tagit vägen? Jag har ju hunnit bli farmor med, samma år men han är bara 8 veckor. Mina fina småkillar, jag är lyckligt lottad.

Ha en fin kväll! Kram / E

