Etiketter

, , , , , ,

Och så är det måndag morgon, och jag är så trött, jag förstår inte varför, kan det vara lite vintertrötthet? Mörkret? Jag kom upp iallafall och Selma och jag tog en liten uppfriskande morgonpromenad, det är lite kallt ute idag men det är ju skönt att slippa regnet.

Det blir en tuff vecka med helårsinventering i morgon och idag börjar vi inventera lagret så det blir några länga dagar här nu. Hur ser er vecka ut?

På hemmaplan har jag några projekt jag ska ta itu med, jag har ett rum som är fyllt med diverse lådor från vinden, dessa ska gås igenom, det ska kastas och säljas, där är bla en massa gamla biltidningar från -50 och -60 talet, fulla sorteringar om någon är intresserad.

Nu är det frukostshake, te och nyhetsmorgon en stund innan det är dags att åka mot Lindex, jag hoppas er dag blir fin, var rädda om varandra!

