Etiketter

, , , , , , , ,

Vaknade i Åhus hos J där jag varit i natt, vi låg alldeles för länge, klockan stod på halv 11 när jag slog upp mina blå. En snabb frukost och sedan vände jag bilen mot Ellinge.
Nu har jag varit ute på veckans tredje löptur, intervallträning 24 minuter även i dag. För första gången hade jag Selma med, det gick faktiskt bra, det är mest svårt att få henne att hålla ett jämnt tempo, vi avslutade med en promenad i den sköna solen. Vattnet står högt i bäcken runt Ellinge, men det är så vackert här även nu i januari.

20120106-140549.jpg

20120106-140606.jpg
Nu ska det smaka gott med en shake och på det en kopp kaffe, vi har inte bestämt hur kvällen ska se ut men det är J som har ungdomarna denna helgen så jag åker troligen mot Åhus senare igen.
Hoppas ni fått njuta av solen idag och att ni får en skön kväll!
Och jag glömde ju nästan… Grattis till Småkronorna!!! Världsmästare i natt, det är något att fira!
Kram / E

20120106-141223.jpg

