Etiketter

, , , , , , , ,

Oj oj oj vad jag är trött, just nu är jag inne i en period där jag är helt slut under större delen av dagen, jag har sådana perioder ibland, därav det dåliga bloggandet med, orkade helt enkelt inte i går kväll. Jag tror att det dels är mörkret som gör det men även att jag under några veckor nu ätit mest skräpmat och inte rört på mig, för det är så att jag tror att alla blir piggare om man sköter den biten, jag blir det iallafall, men nu har jag ju kört igång igen så hoppas verkligen att det vänder snart så jag hittar lite energi. Selma och jag gick en runda nu innan frukost, vi hade en av katterna i släptåg, han följer med tills vi kommer för långt hemifrån och när gatubelysningen tar slut ser jag inte om han är bakom oss, då är jag glad att jag ser var jag sätter fötterna, det är beckmörkt här på landet.  Hur hittar ni er energi under den här mörka årstiden? Märker ni någon skillnad mot sommarmånaderna?

Nu är Herbalifeshaken uppdrucken  och Lindex väntar, det var lite lugnare i går på jobb, vi kunde andas lite och få gjort mer än vad vi hunnit senaste veckan.

Ha nu en riktigt fin tisdag, var rädda om varandra!

