Etiketter

, , , , , ,

Söndagkvällen är tråkigaste kvällen på veckan, det är oftast då som J och jag skiljs åt efter helgen och det blir så tomt, sedan är det ju sista dagen på helgledigheten och jobbeveckan står och väntar.

Idag har vi varit en runda i Malmö, J handlade lite julklappar, vi tog en latte på Wayne´s, en runda ut till Ikea och sedan hem igen. Nu har han åkt mot Åhus igen och då infinner sig den där tomheten.

Veckan som kommer är full av jobb, jag ska hinna köpa lite julklappar, springa en eller två rundor, handla lite julmat och säkert fler saker som jag inte kommer på nu. Hur ser er vecka ut såhär veckan innan jul? Har ni lyxen att kunna vara lediga och hinna njuta? Det hinner man inte som butikschef inom modebranschen, lite synd för jag gillar julen och myset innan.

Nu ska jag hålla kväll och försöka komma isäng i vettig tid, sov så gott, godnatt!

 

 

