Etiketter

, , , , ,

Det känns lite sent att säga godmorgon nu, men jag har varit uppe redan vid 06 då jag hade larm på pannan, bara att hoppa i kläderna och trava bort till gården, mötte ett rådjur på vägen annars var det väldigt tyst, väl hemma igen kröp jag ner under täcket en stund till och vi sov till 9, nu har vi varit ute och sprungit båda två, J sprang en längre runda och jag sprang bara 2,6 km sedan stannade jag och hämtade upp Selma och så gick vi en runda med när jag varvade ner. Nu är det söndagsfrukost med frallor,ägg och givetvis shaken och te.

Idag är det ju fjärde advent, mindre än en vecka till julafton och så här ser det ut utanför mitt köksfönster i detta nu…

 

 

 

 

 

 

Vädret är mycket märkligt, lite skrämmande faktiskt. Men visst det är skönt att slippa snöskottning och trafikproblem, jag väntar gärna tills vi ska till Sälen då vill jag ha mycket snö.

Nu ska vi se vad denna dagen bjuder på, lutar åt en runda till Malmö och några julklappsinköp. Ha en riktigt skön dag, var rädda om er!

