Etiketter

, , ,

Jag har köpt den första julklappen, äntligen! Det ska väl rulla på nu när jag väl börjat eller vad tror ni? Är ni färdiga med era inköp eller är ni den typen som är ute och stressar sista dagen? Det har varit lite folk i butiken idag, kanske julhandeln börjat så smått nu.    

Men vilket tråkigt väder vi har, blåsigt och regnigt, det kan ju få komma lite vitt innan jul, det blir lite mer stämningsfullt då.

Jag har syndat lite idag, blev så himla sugen på något  sött när jag var i affären, ja, jag vet, man ska inte handla när man är hungrig men jag köpte bara ett par stycken lösgodisar så det är nog ok, ska försöka komma ut och springa en runda i morgon, det är segt nu när det är så mörkt och blött.

Nu tänker jag krypa ner under filten och strötitta på tv, känner mig trött i ögat redan så det blir nog ingen sen kväll.

