Etiketter

, , , ,

Har jobbat till 16 idag och det känns som om en förkylning ligger på lur, så hela eftermiddagen har jag gått och tänkt att jag ska bara softa i kväll, köpa lite godis, och titta på Desperate Housewives, det är ju nästan lite synd om mig eller? Men NEJ!! Jag tog ett riktigt bra beslut istället, jag körde förbi Ica och direkt hem, hoppade i löparkläderna och stack ut och sprang en runda, inte så långt, bara 3,2 km, men jag gjorde det, och nu har jag druckit min Herbalifeshake och är så stolt över mig själv, attans bra gjort!

Min lille sötnöt Milian var och hälsade på mig på jobb  i dag, Jennie och han hade stannat i Eslöv sedan i går och passade på att komma inom, han är så stor nu när jag träffat min andra lille sötnöt som föddes i fredags, jäklar vad det går snabbt.

Nu ska jag plocka undan i köket och sedan ska jag bara softa med gott samvete, det är jag värd nu tycker jag. Ha en skön kväll!

 

