Etiketter

, ,

Oj vad mörkt det var i morse när jag steg upp, fick tända fönsterlampan för första gången. Känner att golvvärmen med börjat vara på nu, det är sååå skönt med varma golv när det blir riktigt kallt.

Idag är det en lång jobbedag, stänger idag. Senare ikväll ska jag till Herbalifelokalen och få lite information om nya produkter, spännande och trevligt att träffa alla, jag har ju inte varit så aktiv på ett tag men funderar på att köra igång buisnessen så smått iallafall, ätit produkterna har jag gjort hela tiden ju. Så är någon sugen på att prova en balanserad frukost för att må bättre och få en bra start på dagen, eller vill du kanske optimera din träning eller vill du som jag gå ner lite eller mycket i vikt så hör av dig så kikar vi på alternativen, jag kan även göra kroppsscanning.

Ha en bra dag där ute! Kram!

